Dag 10 nog even Pinyao en verder > Xian - Reisverslag uit Pingyao, China van Linda (en Ger) Lugtenberg-Degener - WaarBenJij.nu Dag 10 nog even Pinyao en verder > Xian - Reisverslag uit Pingyao, China van Linda (en Ger) Lugtenberg-Degener - WaarBenJij.nu

Dag 10 nog even Pinyao en verder > Xian

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda (en Ger)

07 Januari 2014 | China, Pingyao

Vanmorgen iets later aan het ontbijt en daarna de koffers weer ingepakt. We gaan nog even naar de Confucius en de Taoïstische Tempel maar dan zijn we de grauwe grijze slumps wel een beetje zat. Zelfs de honden hebben een grauwsluier. We gaan nog ff op de kamer zitten en drinken er een kopje thee. Om 15 u moeten we van de kamer af en kunnen we in het restaurant zitten. Onze trein gaat pas om 20.45 uur, dus we kunnen in elk geval op ons gemak avondeten en dan komt de taxi ons halen. Dat wordt weer een onderbroken nacht, maar Xian is gelukkig eindpunt dus daar kan niks fout gaan

• 07 Januari 2014 - 14:05

Bonny:

Zijn jullie niet in een comedyfilm terecht gekomen?
    Heerlijk jullie verhalen. Zit regelmatig te schudden buiken.
    Je wou toch avontuur nou dat heb je dan ook. Geweldig.
    Nog vele mooie bijzondere ontmoetingen. Se Se

• 08 Januari 2014 - 20:40

Ria:

Hallo vakantiegangers,
    Wat een gevarieerde vakantie. Vol afwisseling, spanning, niet weten wat de andere dag gaat brengen, of je wel of niet je masker of moet hebben.
    Maar ook de variatie van dit immense land. De prachtige tempels, en de mensen met een kolenberg op straat. Ik ben geschokt door het feit dat de smog zó heftig is....dat jullie zelfs in bed met een masker op moeten slapen...bizar!!!
    Lin gelukkig heb je wel plezier van je mooie groene schoudertas haha (had die van mij ook maar meegenomen).
    Missen jullie ONS al een beetje??? Ik vind het ERG stoer van jullie...ik ben een schijterd voor zo'n avontuur!!
    Liefs XXX

• 09 Januari 2014 - 16:23

Hamne:

Hallo lieve Linda en Ger,

We genieten van jullie avonturen.
    Toen Dew deze foto zag, vroeg hij zich af waarom de linker cup van je BH zo vuil is ......????
    Fijne dagen en tot het volgende verhaal.
    Fijne voortzetting.
    liefs D en H