Kreta zien - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Linda (en Ger) Lugtenberg-Degener - WaarBenJij.nu Kreta zien - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Linda (en Ger) Lugtenberg-Degener - WaarBenJij.nu

Kreta zien

Door: Linda/Ger

Blijf op de hoogte en volg Linda (en Ger)

24 September 2010 | Griekenland, Athene

Het is de bedoeling dat wij op 11 oktober 2010 om 16.40 uur naar Kreta vliegen en wel op Heraklion Airport.Daar hebben we een Chevrolet Matiz staan waar we 10 dagen mee rond zullen touren. We beginnen die nacht eerst in Hotel Prince of Lillies zo'n 5 km verwijderd van het vliegveld Nikos Kazantzakis. Ja je leert er gelijk een moeilijke woorden bij.
Daarna zullen we on de paar dagen een paar tientallen kilometers rijden om het eiland te verkennen. Tot 12 oktober dus even geen nieuws

• 27 September 2010 - 06:58

Jan En Tilly Schildt:

Hi lieve mensen, goed dat jullie er weer even tussen uit zullen gaan!
    Kreta is super, zeker als je gaat trekken. Wij hebben het in 89 gedaan en het is een van de vakanties die wij niet vergeten! We hebben de grote plaatsen gemeden en in de kleine dorpjes zoveel kontakt met de bewoners (en vriendelijkheid) gehad. Zelfs al spraken ze niets anders dan Grieks.
    Veel groetjes, Jan en Tilly

• 28 September 2010 - 08:06

Marlies:

Hoi Luitjes,

Ga lekker genieten en bijkomen van alle commoties van de laatste weken.

Liefs,
    Marlies

• 29 September 2010 - 06:25

Your & Deb:

Have fun in the Sun! Wij wensen jullie van ons vakantie adres een hele fijne reis. En geniet ervan, kom maar lekker tot rust dan zien we jullie snel!
    Sawadeeka, kussie Y&D

• 05 Oktober 2010 - 18:23

Ans:

tom en ik wensen jullie een heel fijne vakantie.
    ja, wij zetten een schuifpui, jullie besteden jullie geld duidelijk anders. veel plezier en kom gezond weer terug