Dag 43 - Nha Trang > Ho Chi Minh/Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Linda (en Ger) Lugtenberg-Degener - WaarBenJij.nu Dag 43 - Nha Trang > Ho Chi Minh/Saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Linda (en Ger) Lugtenberg-Degener - WaarBenJij.nu

Dag 43 - Nha Trang > Ho Chi Minh/Saigon

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda (en Ger)

09 Februari 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

We beginnen de dag rustig, want het wordt een lange dag. We pakken de koffers uit en over, zodat we in Ho Chi Minh 1 achter kunnen laten als we naar de Mekongdelta gaan. Het lukt ons!
Daarna shoppen we weer wat fruit dit keer niet alleen durian maar ook passievrucht en starapple die een beetje naar sirimoja smaakt. Ik doe er wel een foto van. We kenden deze nog niet. We betalen een beetje te veel denk ik en krijgen er als bonus ieder een mangistan bij en daarna nog een zak met geschilde gesneden ananas van gisteren. Dus die mikken we verderop gelijk in een vuilnisbak. Het is rustiger als gisteren op het strand en dat terwijl het zondag is, maar het is ook de laatste dag van de TETvakantie, dus iedereen is weer op weg naar zijn/ haar eigen huis.
We laten ons allebei nog even 45 min. masseren voor VD 200.000 = E 7,-. Ger heeft last van zn nek en ik vind het gewoon lekker.
We gaan daarna terug naar het hotel, douchen ons bij het zwembad op de 12e etage en drogen ons in de zon. We zijn de enige dus dat is gunstig. Daarna gaan we terug naar Chopsticks waar we al eerder heel lekker gegeten hebben en maken nog foto's met de crew. Ik beloof die op te sturen en ik krijg een mailadres. Daarna gaan we terug naar ons hotel want daar staat een auto van Asia Adventure, ons lokale reisbureau, op ons te wachten om ons naar het vliegveld te brengen. We vliegen om 20.40 u naar Ho Chi Minh. En dat gaat gelukkig op tijd en voorspoedig. Om 23.30 u zitten we al in het hotel en krijgen een koninklijke kamer. We pakken gauw onze natte zwemspullen uit en duiken ieder in een tweepersoons bed!! Morgen weer vroeg op, we worden om 8.30 u gehaald. De 16/2 komen we hier weer terug om de laatste dagen van deze vakantie door te brengen.
Maar nog even niet nu.

• 09 Februari 2014 - 18:53

Pieter:

Dat lijkt me fun, zwemmen op de 12e

• 09 Februari 2014 - 22:27

Jan Van Der Snee:

Ik vind die kindjes helemaal niet vreemd!