Forestville dag 2 - Reisverslag uit Norfolk County, Canada van Linda (en Ger) Lugtenberg-Degener - WaarBenJij.nu Forestville dag 2 - Reisverslag uit Norfolk County, Canada van Linda (en Ger) Lugtenberg-Degener - WaarBenJij.nu

Forestville dag 2

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda (en Ger)

24 Mei 2016 | Canada, Norfolk County

Na het ontbijt gaan we neef Derek, zoon van Gerda en Dave opzoeken. Die zitten met hun 3 kinderen op een camping in Long Point. En we moeten op tijd terug Zijn voordat Josie Parker aankomt. We rijden met 2 auto's naar de campinglangs het lake Erie maar dan de andere kant op als gisteren. Mooie. Plek om te camperen, varen, aan het meer te vertoeven. Op de campin vinden we wel de caravan van Derek maar niemand te zien, dus we wandelen naar het strand en zien het gezin al van verre zitten. Ger en ik wandelen naar hun toe en de rest blijft wachten. Bij Derek aangekomen (hem hebben we 10 jaar geleden bij de fam. Lugtenberg reunie in Raalte gezien) blijven we staan en vragen hem of hij Derek is. Hij kijkt ons verbaasd aan en herkent ons niet. Als we zeggen dat we uit Holland komen komt er iets van herkenning terug. Dus er wordt gehugd. Hier zoenen ze niet maar omhelzen alleen. Wat een verademing.
De rest vd familie komt er ook bij en we blijven nog even babbelen. Daarna gaan we langzaam terug naar het huis van John en Lil en gaan onderweg nog even bij een huis kijken dat te koop staat. Schitterend uitzicht en grote mooie tuin, maar het huis zit vreemd en onlogisch in elkaar.
Josie komt er aan als we net terug zijn en we gaan samen lunchen op het terras. Jammer dat Larry er niet bij is maar hij heeft last van shingles zoals zij het noemen, volgens mij noemen wij het gordelroos. Een overblijfsel van de chickenpocks/ waterpokken. De rest va n de middag blijven we thuis en gaan wat wandelen over het terrein en de mannen rijden met de quads. Ik probeer alleen even en houd het voor gezien. We gaan weer drinken, snacken, avondeten bbq hamburger met broodjes. Erg lekker ! Smaakt hier toch anders. Na het eten verplicht een spelletje met 6 dobbelstenen. Leuk en ik maak het mogelijk dat Josie wint met 10.000 punten. Daarna mogen we naar bed. We moeten er morgen vroeg uit. Gelukkig heb ik mn koffers als gepakt. Doeie en tot morgen

• 26 Mei 2016 - 11:39

Debora:

Wat maken jullie toch een hoop mee daar, en Quad rijden, daar zijn we hier wel jaloers op :) Op naar Vancouver!